11.8.2023 13:17 FREE.FI sekä 3x3-koripallon SM-kiertue on solminut kahden kauden mittaisen yhteistyön. Yhteistyön tarkoituksena on valaista etenkin nuoria työn tekemisen eri muodoista sekä jakaa tietoa keikkatöiden tuomista mahdollisuuksista. FREE.fi:n logo tulee kiertueen aikana näkymään yhden kentän korilevyssä sekä SM-kiertueen huipentumassa kauppakeskus Triplassa.
- On hienoa päästä tekemään yhteistyötä FREE.FI:n kanssa. Uskon, että pystymme molemmin puolin ammentaan toisiltamme oppia tulevaisuutta varten, 3x3-koriksen tuotepäällikkö Jussi Laurila avaa.
- Olemme olleet mukana Helsinki Seagullsien matkassa vuodesta 2022 ja olemme todella innoissamme aloittamastamme yhteistyöstä 3x3 SM-kiertueen kanssa! On hienoa päästä mukaan tukemaan nuorten liikuntaa ja edistämään lajin kasvua Suomessa. Moni palvelujamme käyttävät henkilöt ovat aktiivisia nuoria, joten koripallosta kiinnostuville on helppoa ja lähes orgaanista jakaa kevytyrittäjyyden sekä keikkatöiden ilosanomaa, kommentoi FREE.fi markkinointijohtaja Emil Kylämarkula.
FREE.fi mahdollistaa SM-kiertueen järjestäjille vaivattoman tavan solmia toimeksiantoja kiertueen eri tahojen kanssa. Esimerkiksi tuomarit sekä muut kiertueen mahdollistajat voivat tulevaisuudessa lähettää tehdystä työstä laskun kevytyrittäjänä suoraan tapahtuman järjestäjille käyttäen FREE.fi -palveluita. 3x3-koriksen SM-kiertue tukee näin ollen yhdessä FREE.fi:n kanssa moninaisia työn tekemisen muotoja.
Susijengin ja Susiladiesin pääyhteistyökumppanina toimiva PostNord on jatkossa olympialaji 3x3-koripallon SM-kiertueen yhteistyökumppani. PostNord on merkittävä toimija We deliver -rahastossa, jonka avulla autetaan vähävaraisten perheiden pysymistä koripalloharrastuksessa.
Suomen Koripalloliitto ja K-ryhmän päivittäistavaratoimiala ovat solmineet monivuotisen jatkon yhteistyölleen. Lasten liikuttamiseen keskittyneen yhteistyön jalokiviä ovat olleet alakoululaisille suunnatut Pikkusudet-tapahtumat sekä Pirkka Street Basket -kiertue. Uutena pilottihankkeena käynnistyy mm. yläkoululaisten liikkumisen lisääminen 3x3-koriksen avulla.
Lisäravinteita valmistava Optimum Nutrition toimii jatkossa Susijengin ja Susiladiesin yhteistyökumppanina. Markkinajohtajan aseman saavuttamiseksi yhtiö on yli 30 vuotisen uran aikana vakuuttanut urheilijat laajalla tuotevalikoimalla sekä jatkuvalla innovatiivisella otteellaan. Optimum Nutritionin maahantuojana toimii Sennek Oy.
Hartwall Sport on Hartwallin uusi urheilujuoma ja Suomen koripallomaajoukkueen, Susijengin virallinen kumppani. Hartwall Sport lahjoittaa jokaisesta myydystä juomasta viisi senttiä suomalaisen urheilun hyväksi: tavoitteena on mahdollistaa liikunnan harrastaminen mahdollisimman monelle. Tänä vuonna varoja ohjataan etenkin vähävaraisten perheiden liikuntaharrastuksiin.
Energiapalveluyhtiö Oomi ja Korisliiga ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka keskiössä ovat joukkueiden fanit. Yhteistyöllä tarjotaan faneille ainutlaatuisia kokemuksia Korisliiga-paikkakunnilla.
Suomalainen pysäköintipalvelu Moovy ja Susijengi ovat solmineet Tampereella pelattaviin EM-kotikisoihin kumppanuuden, jonka näkyvin osa on kaikki korisfanit yhteen keräävä Fan Zone. Fan Zone rakentuu Moovyn emoyhtiö Finnparkin pysäköintialueelle.
Koripalloliiton, PostNordin ja Koripallosäätiön yhteistyön myötä perustettu We deliver -rahasto jakaa tukia jo 17. kerran vähävaraisten perheiden koripalloharrastuksen tukemiseen. Hae tukea perjantaihin 31. tammikuuta mennessä.
Taffel ja Suomen Koripalloliitto ovat solmineet yhteistyösopimuksen. Yhteistyö tulee näkymään Susijengin ottelutapahtumissa ja sosiaalisen median kanavilla sekä Taffelin markkinoinnissa.
Koripalloliiton, PostNordin ja Koripallosäätiön yhteistyön myötä perustettu We deliver -rahasto jakoi kesäkuussa 96 stipendiä. Vuonna 2018 perustettu rahasto on tukenut 16 hakukierroksen aikana yli 1100 perhettä.
Suomen Koripalloliitto ja mainos- ja liikelahjamaailman syövereissä vaikuttava Millpoint ovat solmineet jatkosopimuksen.