19.2.2020 10:00 Uudet viralliset Avia-fanituotteet ovat nyt saatavilla Susijengin verkkokaupasta. Fanituotteita tulee myyntiin myös K-Citymarketeissa. Susijengin virallinen vaatetoimittaja on Avia.
Susijengi aloittaa EM-karsinnat torstaina Espoossa Serbiaa vastaan. Maajoukkue esiintyy Serbia-ottelussa kauan odotetuissa ja uunituoreissa Avia-peliasuissa. Uudet fanituotteet tulevat netissä myyntiin keskiviikkona ja niitä on mahdollista hankkia Espoo Metro Areenalta Susijengin virallisesta fanishopista Serbia-ottelun yhteydessä.
Yhdysvaltalainen urheiluvaatemerkki Avia solmi Koripalloliiton kanssa monivuotisen sopimuksen, jonka myötä Avia vaatettaa jatkossa Susijengin sekä kaikki muutkin koripallomaajoukkueet. Aviaa myydään Suomessa yksinoikeudella K-Citymarketeissa. Myynnissä on laaja valikoima koko perheelle suunniteltuja urheiluvaatteita sekä Susijengin fanituotteita.
Avian maahantuojan Holmberg Brandsin myyntijohtaja Sami Seppälä odottaa innolla näkevänsä Avian vaatteet ja pelipaidat Susijengin päällä:
- Koripallo on harrastajamäärältään maailman toiseksi suurin palloilulaji. Koripallo sopii kaiken ikäisille sukupuoleen katsomatta. Avian urheiluvaatteiden kohderyhmä on yhtäläisesti laaja kattaen naiset, miehet, tytöt ja pojat. Suomen kaikki koripallomaajoukkueet aikuisista junioreihin pelaavat seuraavat vuodet Avian peliasuissa.
- Susijengistä on tullut ilmiö, jolla on laaja ja sitoutunut kannattajaryhmä. On ollut mahtava seurata joukkueen kehitystä jo vuosien ajan ja etenkin aistia ainutlaatuinen yhteishenki Susijengin pelaajien ja fanien kesken. Suomen koripalloyhteisöön Avia ja koko Holmbergin Brandsin tiimi liittyvät suurella ilolla ja ylpeydellä. EM-kisoissa tavataan! Seppälä iloitsee.
Susijengin viralliseen fanikauppaan on nyt rantautunut uusia fanituotteita. Ensimmäisessä erässä on tarjolla pelipaitoja sekä uudenkarheita t-paitoja sekä huppareita.
Serbia-ottelussa Susijengin virallinen fanituotekauppa palvelee pääsisäänkäynnin vieressä Espoo Metro Areenalla, jossa on myynnissä uusia fanituotteita.
Lisäravinteita valmistava Optimum Nutrition toimii jatkossa Susijengin ja Susiladiesin yhteistyökumppanina. Markkinajohtajan aseman saavuttamiseksi yhtiö on yli 30 vuotisen uran aikana vakuuttanut urheilijat laajalla tuotevalikoimalla sekä jatkuvalla innovatiivisella otteellaan. Optimum Nutritionin maahantuojana toimii Sennek Oy.
Hartwall Sport on Hartwallin uusi urheilujuoma ja Suomen koripallomaajoukkueen, Susijengin virallinen kumppani. Hartwall Sport lahjoittaa jokaisesta myydystä juomasta viisi senttiä suomalaisen urheilun hyväksi: tavoitteena on mahdollistaa liikunnan harrastaminen mahdollisimman monelle. Tänä vuonna varoja ohjataan etenkin vähävaraisten perheiden liikuntaharrastuksiin.
Energiapalveluyhtiö Oomi ja Korisliiga ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka keskiössä ovat joukkueiden fanit. Yhteistyöllä tarjotaan faneille ainutlaatuisia kokemuksia Korisliiga-paikkakunnilla.
Suomalainen pysäköintipalvelu Moovy ja Susijengi ovat solmineet Tampereella pelattaviin EM-kotikisoihin kumppanuuden, jonka näkyvin osa on kaikki korisfanit yhteen keräävä Fan Zone. Fan Zone rakentuu Moovyn emoyhtiö Finnparkin pysäköintialueelle.
Koripalloliiton, PostNordin ja Koripallosäätiön yhteistyön myötä perustettu We deliver -rahasto jakaa tukia jo 17. kerran vähävaraisten perheiden koripalloharrastuksen tukemiseen. Hae tukea perjantaihin 31. tammikuuta mennessä.
Taffel ja Suomen Koripalloliitto ovat solmineet yhteistyösopimuksen. Yhteistyö tulee näkymään Susijengin ottelutapahtumissa ja sosiaalisen median kanavilla sekä Taffelin markkinoinnissa.
Koripalloliiton, PostNordin ja Koripallosäätiön yhteistyön myötä perustettu We deliver -rahasto jakoi kesäkuussa 96 stipendiä. Vuonna 2018 perustettu rahasto on tukenut 16 hakukierroksen aikana yli 1100 perhettä.
Suomen Koripalloliitto ja mainos- ja liikelahjamaailman syövereissä vaikuttava Millpoint ovat solmineet jatkosopimuksen.
Koripalloliiton, PostNordin ja Koripallosäätiön yhteistyön myötä perustettu We deliver -rahasto jakaa tukia jo 16. kerran vähävaraisten perheiden koripalloharrastuksen tukemiseen. Hae tukea sunnuntaihin 25. elokuuta mennessä.
Suomen koripallomaajoukkueen pelaajat keräävät rastikilpailu-tyyliin jeesauspisteitä ja varoja kiusaamisen vastaiseen työhön. Kiusaamisvapaa vyöhyke on K-Market-ketjun toimintamalli, joka muistuttaa, että kiusaamiseen puuttuminen on meidän jokaisen vastuulla.