31.10.2024 10:00 Taffel ja Suomen Koripalloliitto ovat solmineet yhteistyösopimuksen. Yhteistyö tulee näkymään Susijengin ottelutapahtumissa ja sosiaalisen median kanavilla sekä Taffelin markkinoinnissa.
- Kotimaisena sipsibrändinä on mahtavaa aloittaa yhteistyö Susijengin kanssa. Ajankohta suomalaisen koripallon tukemiseen on erityisen herkullinen näin EM-kotikisojen kynnyksellä, sanoo Taffelin markkinointipäällikkö Petra Väkelä.
Susijengi ja koripallo tulevat näkymään Taffelin aktiviteeteissä vuoden 2025 aikana. Tulevissa EM-karsintaotteluissa Taffel näkyy vahvasti myös Espoo Metro Areenalla pelattavissa Susijengin kotipeleissä.
- On hienoa päästä tekemään tunnetun brändin kanssa yhteistyötä. Ottelutapahtumissa tulemme näkemään täysin uusia elementtejä, joista kerromme lähempänä ottelutapahtumaa, mutta luvassa on todella hienoja juttuja, Koripalloliiton myyntipäällikkö Jussi Laurila vinkkaa.
- Odotamme innolla miten koris ja Susijengi tulee näkymään kauppojen sipsiosastolla. Uskon, että tulemme saamaan paljon uutta näkyvyyttä yhteistyön myötä, Laurila iloitsee.
Nyt sinulla on mahdollisuus voittaa loppuvuoden sipsit itsellesi. Käy osallistumassa kisaan Susijengin Instagramissa!
Lisäravinteita valmistava Optimum Nutrition toimii jatkossa Susijengin ja Susiladiesin yhteistyökumppanina. Markkinajohtajan aseman saavuttamiseksi yhtiö on yli 30 vuotisen uran aikana vakuuttanut urheilijat laajalla tuotevalikoimalla sekä jatkuvalla innovatiivisella otteellaan. Optimum Nutritionin maahantuojana toimii Sennek Oy.
Hartwall Sport on Hartwallin uusi urheilujuoma ja Suomen koripallomaajoukkueen, Susijengin virallinen kumppani. Hartwall Sport lahjoittaa jokaisesta myydystä juomasta viisi senttiä suomalaisen urheilun hyväksi: tavoitteena on mahdollistaa liikunnan harrastaminen mahdollisimman monelle. Tänä vuonna varoja ohjataan etenkin vähävaraisten perheiden liikuntaharrastuksiin.
Suomalainen pysäköintipalvelu Moovy ja Susijengi ovat solmineet Tampereella pelattaviin EM-kotikisoihin kumppanuuden, jonka näkyvin osa on kaikki korisfanit yhteen keräävä Fan Zone. Fan Zone rakentuu Moovyn emoyhtiö Finnparkin pysäköintialueelle.
Suomen koripallomaajoukkueen pelaajat keräävät rastikilpailu-tyyliin jeesauspisteitä ja varoja kiusaamisen vastaiseen työhön. Kiusaamisvapaa vyöhyke on K-Market-ketjun toimintamalli, joka muistuttaa, että kiusaamiseen puuttuminen on meidän jokaisen vastuulla.
Uuden yhteistyösopimuksen myötä Autosalpa toimii jatkossa kaikkien Suomen koripallomaajoukkueiden yhteistyökumppanina. Sopimus pitää sisällään naisten sekä 18-vuotiaiden miesten EM-kilpailut.
Konsultointi- ja tilintarkastusyhtiö PwC toimii jatkossa Susijengin ja Susiladiesin yhteistyökumppanina. Sopimus on kestoltaan monivuotinen.
Suomen Koripalloliitto on solminut yhteistyösopimuksen Stamenion kanssa. Sopimuksen myötä jatkuu Koripalloliiton järjestämien ottelutapahtumien tuottamista ja ohjaamista koskeva yhteistyö.
Tunnettu urheiluvaatemerkki Craft vaatettaa kaikki Suomen koripallomaajoukkueet monivuotisella yhteistyösopimuksella.
Veikkaus ja Suomen Koripalloliitto ovat solmineet yhteistyösopimuksen. Sopimuksen myötä Veikkaus on jatkossa yksi MM-kisoihin valmistautuvan Susijengin, Susiladiesin ja pyörätuolikoripallon maajoukkueiden pääyhteistyökumppaneista.
Kesä etenee ja Susijengin esiintyminen MM-parketilla lähestyy. Elo-syyskuun vaihteessa Japanin Okinawalla pelattavat MM-pelit ovat myös monen lapsiperheen kalenterissa. Tiedustelut suuren suosion saavuttanutta ja EM-kilpailuissa 2015 Montpellierissä ja 2022 Prahassa toteutettua Susikoulua kohtaan ovat lisääntyneet kesälomien alettua.