1.8.2013 Korisliigassa pelaava ja alkavalla pelikaudella remontoituun Lahden Suurhalliin siirtyvä Namika lahti ja Lippupalvelu ovat solmineet kesään 2016 asti kestävän yhteistyösopimuksen, jonka myötä Lippupalvelu toimii tulevat kolme kautta Namika Lahden otteluiden lipunmyyntitoimittajana.
Yhteistyön ansiosta pääsylippuja Namikan kotiotteluihin voi ostaa ennakkoon Lippupalvelun toimipisteistä valtakunnallisesti sekä Suomen suurimmasta lipunvälityksen verkkokaupasta www.lippupalvelu.fi. Ostamalla liput ennakkoon katsoja välttää jonotuksen ja ruuhkat sisäänpääsyn yhteydessä. Toki myös perinteinen ovimyynti säilyy - Suurhallin lipunmyynnissä ennen ottelun alkua pääsylippuja voi jatkossa ostaa käteisellä tai pankkikortilla. Suurhallissa jokainen katsoja saa myös oman numeroidun istumapaikkansa.
Lippupalvelu toimittaa myös Namikan kausikortit. Kauden 2013-14 kortit ovat tulossa myyntiin lähiaikoina. Aikataulusta, hinnoista ja muista yksityiskohdista seura tiedottaa piakkoin.
Lippupalvelun toimitusjohtaja Ari Kuokkanen kertoi, että yhteistyön tavoitteena on tarjota kuluttajille luotettava ja käyttäjäystävällinen tapa ostaa lippuja Namika Lahden peleihin.
- Olemme erittäin innoissamme päästessämme aloittamaan yhteistyön Korisliigaseura Namika Lahden kanssa. Yhteistyön mahdollisti osaltaan pitkä ja menestyksekäs yhteistyömme Koripalloliiton kanssa. Suomalaisessa koripallossa on valtava potentiaali ja nyt pystymme tuomaan maailmalta myös Korisliigaseuroille markkinoiden johtavimmat best practise -ratkaisut niin lipunmyyntiin, asiakashallintaan kuin niitä tukeviin markkinointitoimintoihin kuten mm. suoramarkkinointiin, mainontaan ja sosiaaliseen mediaan.
Suomen Koripalloliitto ja mainos- ja liikelahjamaailman syövereissä vaikuttava Millpoint ovat solmineet jatkosopimuksen.
Suomen Koripalloliitto on solminut monivuotisen yhteistyösopimuksen Suomen johtavan talous- ja palkkahallintoalan asiantuntijaorganisaation kanssa. Rantalainen tarjoaa seuroille jatkossa taloushallinnan palveluita ja osaamista.
Lahti Basketball Juniorit ry ja Virnex Group Oy ovat solmineet vuoden jatkosopimuksen yhteistyölle, jolla pyritään liikuttamaan yhä useampaa lasta ja nuorta sekä kannustetaan lahjakkaita pelaajia tukemalla pelaajien maajoukkuetoimintaa. Tuella on vaikutettu jo lähes 150 lapsen harrastamiseen.
Suomen Koripalloliitto on solminut yhteistyösopimuksen mainos- ja liikelahjamaailman syövereissä vaikuttavan Millpointin kanssa. Millpoint tulee avuksi kehittämään Koripalloliiton virallista verkkokauppaa.
Korisliigojen ja NOCCOn solmiman markkinointiyhteistyön myötä Korisliigan sekä naisten Korisliigan kuukauden pelaajat ovat jatkossa Kuukauden vahvimpia.
Korisliigan ja Taksi Helsingin solmiman markkinointiyhteistyön myötä Korisliigan kuukauden pelaaja on jatkossa Kuukauden Valopilkku. Valopilkku on Taksi Helsingin omistama taksintilaussovellus, millä kuluttajat voivat tilata taksin vuorokauden ympäri, lähes koko maassa.
Korisliiga ja kaikki muut suomalaisen aikuiskoripallon pääsarjat siirtyvät Nelonen Median omistamaan Ruutuun monivuotisella sopimuksella.
Seurojen hyvin alkanut yhteistyö saa jatkoa tulevilla pelikausilla. Valmistautuminen seuraavaan kauteen 2019-2020 on jo suunnitteilla ja se aloitetaan järjestämällä yhteiset U19-, miesten ykkösdivisioona- ja korisliiga-joukkueiden avoimet harjoitukset.
Jo perinteeksi muodostuneessa "Heitä Pallo Peliin" -tapahtumassa kerätään alakouluille liikuntavälineitä.
BC Nokia pelasi Korisliiga-ottelun KarhuBasketia vastaan pinkeissä peliasuissa. Pelipaidat huutokaupataan ja seura lahjoittaa myyntivoitot paikalliselle syöpäyhdistykselle.