Kauhajoen ja Pyrinnön Korisliiga-ottelu tiistailta on peruttu

Korisliigan runkosarjan voiton jo varmistanut Kauhajoki joutuu luovuttamaan Pyrintö-ottelun joukkueen lukuisten koronatartuntojen vuoksi.

Aikuisten pääsarjaryhmän 6.2.2022 vahvistaman Koronamanuaalin mukaisesti ottelu tulee pelata, mikäli joukkueessa on vähintään viisi edustuskelposta pelaajaa. Kauhajoen tilanteessa heillä on tällä hetkellä vain neljä pelikuntoista pelaajaa.

Koska ottelua ei pystytä pelaamaan perustellusti sarjavaiheen aikana jatkosarjojen tiukan otteluohjelman takia, määräsi kilpailujaos Kauhajoen hävinneeksi ottelun Pyrinnölle 0–40.

Korisliigassa pelataan tiistaina kaksi ottelua.

Päivitetty

Kategoriat

,