Pojat 2014 ja 2015 pelaavat lauantaina 15.1. Tytöt 2014 ja 2015 pelaavat sunnuntaina 16.1.
Turnaus on joukkueille maksuton. Pelitapana on 4 vs 4 (tai nuoremmissa tarvittaessa 3 vs 3). Peliaika on 2014 syntyneille 2 x 12 min ja 2015 syntyneille 2 x 8 min. Turnaus järjestää jokaiselle osallistuvalle joukkueelle vähintään 3 ottelua.
Sarjat saattavat tulla täyteen, jolloin nopeimmin ilmoittautuneet voidaan ottaa mukaan.
Ilmoittautumiset:
Heikki Venhola/EBT
050-3263062
