Jorma Kuparinen EBT:n toimistopäälliköksi

Jorma Kuparinen aloittaa EBT:n uutena toimistopäällikkönä 1.6.2019. Jorma tuntee koripalloseuran toiminnan hyvin. Hänellä on pitkä kokemus seuratyöstä ja hän on ansiokkaasti organisoinut ja hoitanut mm. isoja koripalloturnauksia.

”Olen erittäin tyytyväinen että saamme Jorman kaltaisen rautaisen ammattilaisen joukkoomme. Jormalla on pitkäaikainen- ja monipuolinen kokemus seuratyöstä ja hän on varmasti erinomainen lisä EBT:läisten joukkoon”, kertoo EBT:n toiminnanjohtaja Pipa Böök.

”EBT on kasvava seura jonka kehittymistä haluan olla omalta osaltani vauhdittamassa”, kertoo uusi EBT:läinen Jorma Kuparinen.

Päivitetty