14-vuotiaiden tyttöjen ja poikien kolmipäiväinen SM-lopputurnaus käynnistyy huomenna perjantaina Lohjan Kisakalliossa klo 17.00 alkaen ja huipentuu sunnuntai-iltapäivän mitaliotteluihin.
Suomen mestaruutta havitellaan sekä tyttöjen että poikien sarjassa kahdeksan joukkueen voimin, jotka on jaettu kahteen lohkoon.
Tyttöjen C-lohkossa mittelevät Honka, Pyrintö White, Helmi Basket sekä HyPo ja D-lohkossa EBT, Feeniks Basket, HMNKY ja WB-Pantterit.
Poikien C-lohkon muodostavat HoNsU, HNMKY, EBT-05 White sekä Pyrintö ja D-lohkon MaSu-05, Honka, KTP sekä Ura Basket.
