Hongan valmennusjohdolle rangaistuksia

Suomen Koripalloliitto on langettanut rangaistuksia Espoon Hongan valmennusjohdolle keskiviikkona 4.3. pelatun Korisliigan ottelun tapahtumista. Hongan päävalmentaja Mihailo Pavicevic sai varoituksen ja apuvalmentaja Jyrki Suhonen asetettiin yhden ottelun mittaiseen kilpailukieltoon.

Koripalloliiton kurinpitopäällikkö Mikko Koiranen antoi päätöksessään Hongan päävalmentaja Mihailo Pavicevicille varoituksen hänen ulosajonsa jälkeen tapahtuneesta epäurheilijamaisesta käyttäytymisestä ottelun erotuomareita kohtaan. Pavicevic sai Kouvoja vastaan pelatussa ottelussa kaksi teknillistä virhettä, joka johtaa automaattisesti ulosajoon.

Pavicevic on edustuskelpoinen, kun Honka kohtaa lauantain (7.3.) liigakierroksella Lappeenrannan NMKY:n.

LrNMKY-ottelusta on sen sijaan sivussa Hongan apuvalmentaja Jyrki Suhonen, jonka kurinpitopäällikkö määräsi yhden ottelun kilpailukieltoon pelin jälkeen tapahtuneesta loukkaavasta ja uhkaavasta käyttäytymisestä ottelutapahtuman järjestysmiestä kohtaan. Suhonen on edustuskelpoinen 8.3.2009 lukien.

Lisätietoja: /sarjat_tulokset/korisliiga/

Päivitetty

Kategoriat

,