Suomen 15-vuotiaiden poikien ja tyttöjen sisääntulomaajoukkueet aloittivat Tanskan Kööpenhaminassa pelattavan Copenhagen Invitational -turnauksen yhteensä peräti kahdeksalla ottelulla. Suomella on turnauksessa kaksi joukkuetta sekä tytöissä että pojissa.
Syötä hakuehdot
Hakuehdoilla ei löytynyt tuloksia