Naisten I divisioonan ensimmäinen välieräjoukkue selvisi lauantaina, kun Torpan Pojat II voitti vieraissa Kataja Basketin murskalukemin 37-96 (25-54). ToPo II eteni välieriin otteluvoitoin 2-0.
Naisten I divisioonan runkosarja saatiin päätökseen sunnuntaina ja puolivälierät käynnistyvät tällä viikolla. Runkosarjan piikkipaikan nappasi Torpan Pojat II, jonka jälkeen kotiedun nappasivat BC Nokia, Helsingin NMKY ja Pyrintö Akatemia.
Syötä hakuehdot
Hakuehdoilla ei löytynyt tuloksia