Ensimmäinen ottelukierros miesten Korisliigan puolivälieriä on nyt pelattu. Tänään voitot ottivat Tampereen Pyrintö ja Kauhajoki.
Syötä hakuehdot
Hakuehdoilla ei löytynyt tuloksia