Helsingin NMKY:n miesten edustusjoukkue on solminut ensimmäiset sopimuksensa tulevalle kaudelle. Valmentajana jatkaa Juha Oikarinen, jonka sopimus kattaa myös kauden 2009–10.
Helsingin NMKY ja Malmin Super-Koris ovat sopineet seurayhteistyön käynnistämisestä, jonka tarkoituksena on edistää seurojen pelaajien ja valmentajien sekä molempien seurakokonaisuuksien kehittymistä omissa ympäristöissään.
Koripalloliiton Eteläisen aluekokous valitsi aluehallituksen puheenjohtajaksi Pertti Myllymäen Tapiolan Hongasta.
Syötä hakuehdot
Hakuehdoilla ei löytynyt tuloksia