Helsingin NMKY:n miesten edustusjoukkue on solminut ensimmäiset sopimuksensa tulevalle kaudelle. Valmentajana jatkaa Juha Oikarinen, jonka sopimus kattaa myös kauden 2009–10.
Syötä hakuehdot
Hakuehdoilla ei löytynyt tuloksia