Lahden Urheilutalossa juhlittiin torstai-iltana koripallokauden ensimmäistä kultaista mitalia Namika Lahden alle 22-vuotiaiden kukistaessa Tampereen Pyrinnön näytöstyyliin pistein 80-54 (38-20). Kahden ottelun yhteistuloksella SM-kulta meni lahtelaisille luvuin 158-117.
Syötä hakuehdot
Hakuehdoilla ei löytynyt tuloksia