Naisten I-Divisoonassa kaudella 2017–18 pelaavan SB-Girlsin edustusjoukkueen päävalmentajaksi on nimetty Anu Rajaniemi. Sopimus on monivuotinen.
Syötä hakuehdot
Hakuehdoilla ei löytynyt tuloksia