Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan kansainvälisiä otteluita pelannut Suomen pyörätuolimaajoukkue venyi lauantaina kahteen voittoon espanjalaisesta Bilbaosta. Joukkueen päävalmentaja Vesa Sydänmaan mukaan pyörätuolimaajoukkue jatkaa kansainvälisiä pelejään lähiaikoina.
Syötä hakuehdot
Hakuehdoilla ei löytynyt tuloksia