Suomen 15-vuotiaat tytöt ja pojat päättivät toisen päivänsä Tanskan Kööpenhaminassa pelattavassa Copenhagen Invitational -turnauksessa. Suomi osallistuu sekä tytöissä että pojissa kahdella joukkueella turnaukseen ja tyttöjen Suomi Blue eteni päivän päätteeksi turnauksen finaaliin.
Syötä hakuehdot
Hakuehdoilla ei löytynyt tuloksia