Laaksolta löytyy tililtään valmentajana neljä SM-kultaa, joista kaksi Tapiolan Hongan A-tyttöjen peräsimessä (2010, 2012) ja viimeisimmät B-tyttöjen kanssa (2014, 2015). Pitkään tyttöjen ja naisten valmentajana toiminut Laakso suuntaa innoissaan kohti lakeuksia.
– Hyvillä mielin suuntaan Kauhajoelle ja lähden valmentamaan miesjoukkuetta 14-vuoden tauon jälkeen. Olin mukana LrNMKY:n valmennuksessa ja sen jälkeen aika on mennyt tyttöjen ja naisten joukkueiden valmentamisessa.
– Luulen, että pelillinen vastuu kakkosvalmentajalla kasvaa hieman, mutta samanlaista fysiikkapuolen tuntemusta minulla ei ole, kuin Rikulla, Laakso kertoo seuran tiedotteessa.
