– Erittäin harmillinen juttu, mutta toivottavasti kuntoutus sujuu suunnitellusti ja meidän pelit jatkuvat keväällä niin pitkään, että saadaan Cedusta iloa vielä tällä kaudella, toteaa Korihaiden valmentaja Tom Westerholm tilanteesta.
Viime perjantaina kuuden ottelun mittaiseksi venyneen tappioputken katkaissut Korihait kohtaa keskiviikkona vieraskentällä Lappeenrannan NMKY:n. Lappeenrantalaiset ovat yhden sijan ja yhden voiton seitsemäntenä olevaa haiparvea edellä.
Lisätiedot: Korihaiden nettisivut
