Korihait kiinnitti kaksi omaa kasvattiaan

Uudenkaupungin Korihait on solminut 1+1-malliset pelaajasopimukset Akseli Arvosen ja Mio Hyvösen kanssa.

17-vuotias Akseli Arvola pelasi viime kaudella Korihaiden kakkosjoukkueessa läntistä II-divisioonaa sekä Turussa poikien 17-vuotiaiden SM-sarjaa. Mio Hyvönen on edustanut kaksi edellistä kautta Rauma Basketia, jossa hän pelasi toissa kaudella 17-vuotiaiden valtakunnallista I divisioonaa.

– Akseli ja Mio ovat motivoituneita harjoittelijoita. Pojat olivat jo keväällä harjoituksissa, ja nyt seuraava askel on vakiinnuttaa paikka ringissä, Korihaiden päävalmentaja Jarno Nikula kertoo seuran tiedotteessa.

– He ovat meille tärkeitä pelaajia harjoituksissa, vaikka eivät vielä pelaavaan kokoonpanoon yltäisikään. Sekin aika toivottavasti jossain vaiheessa tulee, Nikula pohtii.

Päivitetty

Kategoriat

,