Timo Riihelälle 200 SM-peliä täyteen

Lappeenrannan NMKY:n Timo Riihelä pelasi sunnuntaina joukkueen voittaessa joensuulaisen Katajan 200. SM-Koriksen runkosarjapelinsä. Riihelä pussitti juhlapelissään kahdeksan pistettä.

Timo Riihelä pelasi uransa ensimmäisen pääsarjaottelunsa 5. helmikuuta 1997 Kankaantaan Kisan peliasussa. Yhden ottelun piste-ennätyksekseen Riihelä on heittänyt 32 ja yhteensä mies on tehnyt runkosarjassa 1.576 pistettä (keskiarvo 7,9).

Timo Riihelä valittiin 2001 SM-Koriksen kehittyneimmäksi pelaajaksi ja hänellä on tilillään nuorten eri ikäluokissa 25 maaottelua.

Lisätietoja: /sarjat_tulokset/miesten_sm-koris/

Päivitetty

Henkilöt

Kategoriat

,