ToPo:n A-pojat laajentaa ryhmäänsä

A-poikien SM-loppuottelujoukkue Torpan Pojat hakee kolmentoista 97-syntyneen pojan ryhmään lisää pelaajia. ToPo pyrkii kaudella 2015-16 kahdella joukkueella valtakunnan sarjoihin. ToPo:n strategiana on yksilöiden kehittäminen, kansainvälisyys (Viron turnaukset, EYBL, Södertälje) ja pitkäjänteisyys. Strategia vei 97-syntyneet jo tänä vuonna SM-loppuotteluun. Kaikki kiinnostuneet, erityisesti 98- ja 99-syntyneet, ottakaa yhteys päävalmentaja Pekka Konttiseen (pekka.konttinen@gmail.com) 10. toukokuuta mennessä. ToPo aloittaa harjoittelun toukokuun puolivälissä.

Päivitetty