Tule mukaan Itä-Helsingin vahvasti kehittyvään koripalloon ja alkavaan U22-toimintaan. WB-Panttereiden WaPa U22 on harjoitusryhmä, joka on tarkoitettu nuorille aikuispelaajille ja 19v-poikaikäisille, joilla on motivaatiota harjoitella tavoitteellisesti ja jotka haluavat kehittyä pelaajina. Seura ei siis tarjoa istumapaikkaa valtakunnallisiin peleihin vaan peliaikaa miesten peleissä aina miesten 2D asti – kun taidot riittävät. Mukaan otetaan -98 syntyneitä ja nuorempia pelaajia. Ryhmään mahtuu mukaan noin 20 pelaajaa, jotka valitaan harjoittelujakson kautta. Tule osaksi ammattitaitoista valmennusta, kehity pelaajana ja jatka aina niin ylös kuin haluat.
Avoimet harjoitukset alkavat Open Gym -jaksolla 14.5. Herttoniemenrannan liikuntahallilla klo 20.15, ja jatkuvat aina juhannukseen asti.
Harjoittelu
Lajitreenit kolmesti viikossa
Itsenäinen kuntosali/fysiikka
Pelaaminen
U22-ryhmänä eteläisen alueen miesten 4-divisioonassa
Kärki pelaa myös miesten edustusjoukkueessa 2-divisioonassa.
U19-joukkueena junioreissa
Asiasta lisää seuran kotisivuilla: http://wb-pantterit.fi/joukkueet/u22/
Tai
Päävalmentaja
Bernard Harris
bernard.harris@getinthegame.info gsm. 044-0715720
Joukkuejohtaja
Mika Mäki
maki_mika@hotmail.com gsm. 041-4643665
Tervetuloa mukaan!
#idastnousee #wbpantterit #korisonkliffaa
