Kesän 3×3 SM-kiertue lähenee loppuaan, mutta vielä on yksi osakilpailu jäljellä ennen lopputurnausta. JBA ja HoNsU järjestävät viimeisen osakilpailun huomenna lauantaina Jyväskylän Lutakonaukiolla.
Turnauksessa on mukana sekä naisten että miesten PRO-sarjat, sekä U16-poikien sarja. Yhteensä joukkueita on ilmoittautunut 24. Otteluita pelataan tuttuun tapaan kahdella kentällä, ja ensimmäiset pelit alkavat klo 10. U16 poikien finaali pelataan kello 13:15, naisten finaali puolestaan klo 15:55. Päivä päättyy miesten finaaliin, joka pelataan klo 17:40 alkaen. Tarkemman otteluohjelman löydät täältä.
Viimeisiä viedään, ketkä pelaavat itsensä finaaliin? Se selviää Jyväskylässä, nähdään siellä!
