Miesten Korisliigassa valmistaudutaan jo pudotuspelien alkuun, sillä jatkosarjoja on jäljellä enää yksi ainoa ottelukierros, joka pelataan keskiviikkona 22. maaliskuuta. Tänään toiseksi viimeisen ottelunsa pelasivat Salon Vilpas ja Kauhajoki. Salossa järjestetyn kohtaamisen voittivat illan isännät luvuin 93–77.
Kumpikin joukkueista on varmistanut jo itselleen kotiedun playoffeissa. Lisäksi Kauhajoki kilpailee yhä Helsinki Seagullsin kanssa koko sarjataulukon ykkössijasta.
Illan ottelussa kovimmat pistetykit olivat Vilppaan Remy Abell 19:llä ja Kauhajoen Cameron Jones 17:llä.
