Tapahtuma keräsi jälleen runsaasti katsojia, kiitos keskeisen sijainnin ja kaupungissa samaan aikaan järjestettävän Suomipop-festivaalin. Myös yleisölle oli järjestetty otteluiden lisäksi lisäohjelmaa ja mm. ennen finaalipeliä heittotaitojaan kävi esittämässä oululainen NHL-jääkiekkoilija Jesse Puljujärvi.
Sarjojen pelit olivat tasaväkiset. Torikorikseen oli saapunut jo toista kertaa helsinkiläinen Yökoris joukkueellaan TAT Ballzy Finland, joka voitti miesten sarjan.
Naisten sarjan voittajaksi selviytyi KuKut Ylivieskasta. U17-sarjan voittajaksi seppelöitiin Kolme Ekaa Oulusta.
Tapahtumasta lisää: www.torikoris.fi ja facebook/torikoris
Joukkueiden viimeisestä mahdollisuudesta ansaita paikka SM-lopputurnaukseen pelataan Helsingissä 18.-19.8. järjestettävässä Eezy Basketin turnauksessa Mäntymäen kentällä Helsingissä. Turnauksessa pelataan U17-poikien, U17-tyttöjen, miesten ja naisten kategorioissa.
Ilmoittaudu mukaan SM-kiertueen viimeiseen turnaukseen: https://www.eezybasket.fi/
