Pikkusudet-rieha Nokialla 1.4.

Pikkusudet hyökkää jälleen Nokialla huhtikuun ensimmäisenä päivänä. 2009- ja myöhemmin syntyneille tytöille ja pojille tarkoitettu turnaus pelataan perinteisesti Nokian Lukiolla sekä Kankaantaan koululla lauantaina 1.4 kello 9-16.

Susijengi huudatti kotiyleisöä ja nostatti korishuumaa elo-syyskuussa isännöidessään EM-kisojen alkulohkoa Helsingissä. Kuva: Mikko Ovaska

Tyttöjen ja poikien sarjoihin mahtuu molempiin kuusi joukkuetta. Mikäli haluaa mukaan sekajoukkueella, joukkue ilmoitetaan poikien sarjaan. Peliaika turnauksessa 2×20 minuuttia suoraa aikaa. Mikäli sarjat täyttyvät, kaikille joukkueille tulee kolme ottelua.

Ilmoittautuneet tyttöjoukkueet:

FoA, BC Nokia1, BC Nokia2

Poikajoukkueet:

FoA, BC Nokia1, BC Nokia2, Pirvi, Punaportin blues,

Riehaan ei ole osallistumismaksua, mutta pelaajilla tulee olla lunastettuna pallokoululisenssi.

Turnauksessa on mahdollisuus ruokailuun, joka varataan joukkueittain. Ruokailun hinta 7€.

Ilmoittautumiset:
kari.hinkkanen@bcnokia.com
tai 0401662477

Päivitetty