Suomen alle 16-vuotiaat tytöt voittivat Viron PM-kisojen neljännessä pelissään 68-48. Suomi voitti toisen, kolmannen ja neljännen erän (22-17, 19-7, 14-7). Viro puolestaan vei ensimmäisen erän 13–17.
Päävalmentaja Juha‑Pekka Männistö kuvaili joukkueen startin olleen heikko.
– Ensimmäisellä puoliajalla emme olleet valmiita noudattamaan niitä joukkueen asioita, mistä olemme turnauksen aikana puhuneet. Otimme yhden askeleen taaksepäin siinä.
– Paransimme puoliajalle ja onnistuimme kasaamaan rivimme. Joukkueena teimme hyvää työtä. Sitä kautta myös yksittäiset pelaajat näyttävät paremmilta. Saimme pelistä parinkymmenen pisteen voiton.
– Tästä on hyvä jatkaa huomista Islanti-peliä kohti!
Suomen parhaat pisteiden tekijät:
| Eva Tauriainen | 16 |
| Ida Riihijärvi | 10 |
WU16-joukkueen seuraava peli on Islantia vastaan 6.7. klo 15.15.
Suomen 16-vuotiaat pojat hävisivät Virolle
Myös 16-vuotiaiden poikien maajoukkue eli MU16-joukkue pelasi Viroa vastaan. Tasaväkisen ottelun vei kuitenkin vierasjoukkue 50-59.

Päävalmentaja Jyri Lohikoski oli mietteliäs ottelun päätyttyä.
– Levypallopeliin, pallonkäsittelyyn ja viimeistelyihin jäi paljon parannettavaa. Näiden asioiden takia emme onnistuneet taistelemaan voitosta.
Suomen parhaat pisteiden tekijät:
| Valtter Varila | 12 |
| Heikki Humpert | 8 |
MU16-joukkueen seuraava peli on Islantia vastaan 6.7. klo 15.00.
