Suomen 18-vuotiaiden tyttöjen maajoukkue aloitti PM-turnauksen voitokkaasti Norjaa vastaan.
Joukkueen päävalmentaja Janne Hänninen on tyytyväinen avausotteluun.
– Todella ryhdikäs aloitus PM-kisoille. Pelattiin omilla vahvuuksilla ja tehtiin se joukkueena kummassakin päässä. Tytöt puolustivat ahkerasti koko ajan palloa paineistaen ja sitä kautta aiheutimme vastustajalle 53 menetystä, joka on kova saavutus.
Pistetilasto: https://nordicchampionship.cups.nu/2025/result/match/65346280
| Jessi Nenonen | 30 |
| Erika Mace | 20 |
| Aino Koskela | 16 |
| Nicole Ogun | 11 |
| Mona Pasanen | 10 |
– Nicole Ogun, Alina Nikkilä ja Duaa Aden ansaitsevat erityismaininnan työstä, jota he tekivät kummassakin päässä kenttää ”siilaten”, skriinaten tai ylipäätään 3 sek. alueen dominoinnista, toteaa päävalmentaja.
Seuraavaksi vastaan tulee Ruotsi 15.6.
