Espoonlahden urheiluhallilla EBT ei jättänyt paremmuudestaan epäselvyyttä, kun se voitti Hongan 82–59 (33–36). EBT ratkaisi pelin lopullisesti toisella puoliajalla, jonka se vei kokonaisuudessaan 49–23.
EBT:n pistekaksikko oli Emili Melnikova (19/6/5 syöttöä) ja Esther Arial (12/2). Lisäksi kymmenen pistettä heittivät Ella Vainio, Sanni Nelskylä ja Suvi Ahtola. Hongan pistekärki oli Enni Ahervuo (13/5).
EBT:lle kyseessä oli seuran toinen peräkkäinen 19-vuotiaiden tyttöjen Suomen mestaruus.
Pyrintö juhli pronssia Pyynikillä
Pyynikin palloiluhallilla ratkottiin 19-vuotiaiden tyttöjen SM-sarjan pronssimitalit, kun Pyrintö voitti ToPon 88–67 (42–35).
Pyrinnön tehokolmikko oli Ella Mähönen (13/7/8 syöttöä), Senni Toljamo (12/8) ja Martta Mattila (12/10/6 syöttöä). Pistekärki oli Nessa Etu-Seppälä (19/3).
ToPolta Henna Leinonen ja Olivia Kajander heittivät molemmat 12 pistettä.
