HoNsU:lle kolme pelaajasopimusta

Miesten Divari-A:n HoNsU on solminut pelaajasopimukset viime kauden Korisliiga-mestari Kataja Basketista siirtyvän Jussi Salmelan, Kouvoista takaisin Jyväskylään muuttaneen Jere Luoman sekä Lappeenrannasta siirtyvän Timi Puittisen kanssa.

Puittinen, 20, keräsi viime kaudella Divari-A:ssa Namikan riveissä 32 ottelussa 4,2 pistettä ja 2,3 levypalloa ottelua kohden.

Luoma, 22, pelasi viime kaudella neljä ottelua Kouvojen paidassa Korisliigaa sekä neljä matsia HoNsU:ssa, jossa syntyi keskimäärin 3,5 pistettä ja 3,5 levypalloa per ottelu.

– Näiden kolmen pelaajan ympärille on hyvä rakentaa nuori ja nälkäinen joukkue, joukkueen päävalmentaja Chuck Threeths kertoo.

Päivitetty