Susijengi pääsi kiittämään fanejaan Venäjä-voiton jälkeen

Montpellieriin tuhansittain matkustaneet ja upeasti sinivalkoisia värejä ylläpitäneet Susijengi-fanit saivat arvoisensa kiitoksen kannustuksestaan virallisessa fanitapaamisessa Fan Zonella, Montpellierin keskustassa. Susijengin pelaajat ja valmentajat jatkoivat kiitokset Venäjä-voiton jälkeen railakkaasti kannustaneille faneilleen.

Susijengi-fanit saivat ansaitsemansa kiitoksen kannustuksestaan Susijengiltä.


– Kiitokset teille tästä voitosta. Te annoitte meille sen voiman, Susijengin päävalmentaja Henrik Dettmann kiitti herkistyneenä.

– Fanien kannustuksesta saimme sen ylimääräisen energian tänään. Fanit ovat olleen meidän takana koko tämän turnauksen, Susijengin kapteeni Shawn Huff myönteli.

Kyseessä oli Susijengin kolmas fanitapaaminen arvokisoissa. Kuten myös Koperissa ja Bilbaossa, myös Montpellierissä Susijengi pääsi fanitapaamiseen 81-79-voitto harteillaan.

– Ei tähän fanimäärään totu millään. On tämä jotain uskomatonta, Matti Nuutinen kertoi mykistyneenä Susijengi-pelaajien nimiä huutaneesta fanilaumasta.

Tapaamisen riemukkaimman esityksen tarjosi kulttihahmoksi fanien keskuudessa noussut Jamar ”Jammu” Wilson, joka esitti oman versionsa Jukka Pojan ”Kylmästä lämpimään” -kappaleesta.

Tiistaina Susijengi viettää välipäivää. Keskiviikkona Susijengi saa vastaansa Bosnia-Hertsegovinan, joka voitti tänään jatkoajan jälkeen Israelin.

Päivitetty