Murphyn Austinille kaksi voittoa D-liigassa

Erik Murphyn edustama Austin Spurs pelasi tehokkaan viikonvaihteen NBA:n kehitysliigassa (D-League) kukistamalla perjantaina Idahon ja lauantaina Oklahoma Cityn. Joonas Cavénin Reno Bighornsille viikonloppu toi mukanaan voiton ja tappion.

Erik Murphyn Spursilla kulkee NBA:n D-liigassa. Kuva: Ville Vuorinen.

Erik Murphy ehti heittää 11 pistettä ja haalia kolme levypalloa ennen virhetilinsä täyttymistä Austin Spursin 125–102 (68–40)-murskavoitossa Idahoa vastaan. Jonathan Simmons (23p) ja JaMychal Green (20/10) johtivat Austinia, joka karkasi omille teilleen jo varhain.

Sentteri JaMychal Green oli Austinin sankari lauantain 119–117 (107–107, 61–49)-jatkoaikavoitossa Oklahoma Citystä. Green punnersi kuusi pistettä ja ratkaisevan korin jatkoajalla. Murphylle merkittiin 16 minuutissa kolme pistettä, kolme levypalloa ja syöttö.

Joonas Cavén oli virhevaikeuksissa Reno Bighornsin 144–134 (71–72)-vierastappiossa Idahoa vastaan perjantaina ja ehti 11 minuutissa kirjauttaa kaksi pistettä, riiston ja blokin. Joel Wright myllytti voittajille 41 pistettä.

Lauantaina tasaista joukkuehyökkäystä esittänyt Reno kukisti Bakersfieldin jatkoajalla 131–135 (121–121, 57–60) Cavénin kirjauttaessa kuudessa minuutissa joukkueelleen kaksi levypalloa.

Ottelutilastot: Austin – Idaho

Ottelutilastot: Austin – Oklahoma City

Ottelutilastot: Idaho – Reno

Ottelutilastot: Bakersfield – Reno

Päivitetty