Nuorten maajoukkueiden vakionimi Ahonen pelasi toisella ToPo-kaudellaan Korisliigassa keskimäärin 13,4 minuuttia tehden 4,4 pistettä ottelua kohden. A-poikien SM-sarjassa Ahonen on pelannut kuluvalla kaudella neljä ottelua 26,0 pisteen keskiarvolla.
– Tosi hyvällä mielellä palaan Saloon. Vilppaalla on koossa divaritasolle hyvä nippu – kovat amerikkalaiset, tutut suomalaiset ja hyvä valmentaja. Odotan loppukaudelta hyvää menestystä, Ahonen pohdiskeli.
Vilppaan ja Ahosen sopimus kattaa nykyisellään kevätkauden 2009.
Lisätietoja: http://www.basket.fi/