Lapuan Kätkälle ja Nokian Ojalalle pelikieltoa

Suomen Koripalloliiton sääntö- ja kurinpitoyksikkö on käsittellyt kokouksessaan 13.3. pelatun miesten I divisioonaottelun BC Nokia – Lapuan Korikobrat tapahtumia. Yksikkö langetti Korikobrien Pietu Kätkälle kolmen ja BC Nokian Erkko Ojalalle yhden ottelun mittaiset pelikiellot väkivaltaisen käyttäytymisen vuoksi.

Kätkä kärsii rangaistuksensa miesten SM-karsintasarjassa, jonne Lapua selviytyi. Kätkä on sivussa otteluista Salon Vilpasta (23.3.), Forssan Koripoikia (26.3.) ja UU-Korihaita (27.3.) vastaan.

BC Nokian kausi on jo ohi. Näin Ojala kärsii rangaistuksensa ensi kauden seurassaan ja kauden ensimmäisessä ottelussa, joka on Koripalloliiton alaista kilpailutoimintaa.

Lisätietoja: /sarjat_tulokset/miesten_i_divisioona/

Päivitetty