Pälkäneellä vietettiin tänään vuoden hauskinta koulupäivää. Luja-Lukon järjestämässä tapahtumassa pelattiin korista viidellä kentällä ja tanssittiin upeasti kenttien laidoilla sekä tuuletettiin kentillä!
Pälkäneen Luja-Lukon edustaja Kimmo Ketola kommentoi tapahtumaa: ”Saatiin taas kasvatettua osallistujamäärää keväästä, mikä on aina hieno juttu. Mahtava tapahtuma ja opettajilta tullut hyvää palautetta. Näin syksyllä on mahdollisuus myös saada lisää pelaajia seuraankin, jos ja kun lapset innostuvat pelaamisesta!”
Eväät saatiin tänään K-Supermarket Pälkäneeltä, tuhannesti kiitoksia!
Huomenna kiertue jatkaa Virroille, nähdään siellä! Kiertueen tapahtumia voi seurata Instagramissa käyttäjältä @Pikkusudet ja jakaa tunnisteella #PirkkaStreetBasket.
