Porissa järjestettävän kansainvälisen WBT Pori 2011 -pyörätuolikoripalloturnauksen ensimmäinen päivä pelattiin lauantaina. Ensimmäisen turnauspäivän tulokset ja pisteidentekijät ohessa.
SM-sarjan sijasta pelataankin Merenneito-liigaa, johon kotimaisten joukkueiden lisäksi väriä tuo pietarilainen joukkue. Liigan lisäksi venäläinen joukkue nähdään myös divarissa, johon pietarilaisen joukkueen kakkosjoukkue osallistuu.
Pussihukkien pyörätuolikorispelaajat ja pystypelaajat kävivät pelaamassa pyörätuolikorista Euroviisukylässä.
Lauantaina 24.3. pelattiin Vantaan uudessa Energia Areenassa pt-koriksen loppuottelut. TSI Tampereelta selvitti Lahden NMKYtä vastaan pelatusta semifinaalista tiensä finaaliin, jossa kotijoukkue Pussihukat kuitenkin osoittautui paremmaksi.
Tarkoituksena olisi järjestää divaripelaajille mahdollisuus nauttia koripallopelin riemusta. Cup järjestetään jos ilmoittautuneita joukkueita löytyy neljä.
Sarjasta on muodostumassa kaksijakoinen Pussihukat ja Tampereen Seudun Invalidit pelaavat keskenään tiukkoja otteluita pelikentän herruudesta. Ensimmäinen joukkueiden kohtaaminen oli Pussihukkien hallintaa. Miten seuraavalla kerralla käy? Lahden NMKY ja Turun Tiikerit kamppailevat keskenään sarjan kolmannesta siasta. Lauantaina 9.12. klo 14:30-15:30 on järjestetty pt-koriksen lajiesittely. Paikalla on mahdollisuus nähdä pt-korista ja kokeilla millaiselta pelaaminen omakohtaisesti tuntuu. Pelituoleja…
Syötä hakuehdot
Hakuehdoilla ei löytynyt tuloksia