Vantaan Pussihukat vei pyörätuolikoripallon Suomen mestaruuden suoraan kahdessa ottelussa, kun se voitti lauantaina 25.03.2006 Myyrmäen urheilutalolla pelatussa toisessa finaalipelissä Tampereen TSI/NMKY:n pistein 69-57.
Syötä hakuehdot
Hakuehdoilla ei löytynyt tuloksia