Naisten I divisioonan runkosarja saatiin päätökseen sunnuntaina ja puolivälierät käynnistyvät tällä viikolla. Runkosarjan piikkipaikan nappasi Torpan Pojat II, jonka jälkeen kotiedun nappasivat BC Nokia, Helsingin NMKY ja Pyrintö Akatemia.
Naisten I divisioonan kausi 2019-20 käynnistyy huomenna sunnuntaina neljän ottelun voimin. Muutoksen tuulia sarjaan tuovat Tapiolan Hongan ja Espoo Basket Teamin uudet haastajajoukkueet sekä Ringside-yhteistyön päättymisen myötä paluun tekevä Puhuttaret.
Torpan Pojat nousee kolmen I divisioonassa vietetyn vuoden jälkeen takaisin naisten Korisliigaan. Joukkue on solminut pelaajasopimukset viiden viime kaudelta tutun pelaajan kanssa, ja penkin päähän astelevat Kari-Pekka Klinga ja Dionne Pounds.
Naisten I divisioona palaa koripallo-ohjelmistoon tänään sunnuntaina 15.10. Sarjassa nähdään nousijajoukkueena alkavalla kaudella lahtelainen SB-Girls. Vantaan Puhuttaret vaihtoi nimensä seurayhteistyön myötä Ringsideksi.
Torpan Poikien edustusjoukkueet lähtevät kauteen valtakunnan toiseksi korkeimmalle tasolle korkein tavoittein. Joukkueet pyrkivät voittamaan sarjansa ja nousemaan ensi kaudeksi pääsarjoihin.
Syötä hakuehdot
Hakuehdoilla ei löytynyt tuloksia