Naisten Korisliiga jatkui lauantaina kolmella ottelulla. Voitot merkittiin Lappeenrannan Catzille, Hongalle ja ToPo:lle.
Syötä hakuehdot
Hakuehdoilla ei löytynyt tuloksia