Naisten I divisioonan runkosarjasta on pelattu kolmasosa. Tähän mennessä sarjakauteen on mahtunut iloisia yllätyksiä, odotusten mukaisia suorituksia sekä joitakin ei-toivottuja sattumuksia. Kentillä on nähty tukuittain värikkäitä ja viihdyttäviä otteluita.
Lappeenrannan NMKY:n Pasi Riihelästä leivottiin jo toisena vuonna peräkkäin miesten SM-koripallon vuoden pelaaja. Äänestykseen osallistuivat Sparliiga-joukkueiden valmentajat ja kapteenit. Naisten puolella vuoden pelaajan tittelin nappasi ensimmäistä kertaa urallaan Reetta Ojala, joka oli voittamassa BC Nokialle sen historian ensimmäistä Suomen mestaruutta.
Syötä hakuehdot
Hakuehdoilla ei löytynyt tuloksia