3×3 SM-kiertue lähenee loppuaan, mutta edessä on vielä yksi osakilpailu. Tulevana lauantaina Jyväskylässä ratkotaan, ketkä saavat viimeiset paikat Mall of Triplassa 19.8. järjestettävään lopputurnaukseen.
Mukaan mahtuu vielä muutamia joukkueita, kerää siis jengi kasaan ja ilmoittaudu täällä! Ilmoittautumisaikaa on vielä huomiseen tiistaihin asti. Nähdään Jyväskylässä!
