– Tuntuu hyvältä taas olla täällä kaikkien pelaajien ja koutsien kanssa. Olen todella innoissani tulevista maaotteluista, edellisen kerran kesällä 2017 Susijengiä edustanut Alex Murphy hymyili maanantain aamuharjoitusten jälkeen.
Susijengiä vuosien 2015 ja 2017 EM-kisoissa sekä vuoden 2014 MM-kisoissa edustanut Matti Nuutinen uhkui myös pelihaluja vedettyään susipaidan ylle.
– Latvia-matsissa energiaa piisasi, puolustus toimi hienosti eikä hyökkäyksessäkään ollut moitittavaa. Tärkeää päästä askel askeleelta eteenpäin, että ollaan valmiina 13.9., kun Bosnia kohdataan kotona, Nuutinen linjasi.
Susijengi jatkaa valmistavia maaotteluitaan keskiviikkona 5.9. Liettuaa vastaan. Liput otteluun täältä.
