Alle 16-vuotiaat pojat aloittivat PM-kisat – Tanska oli tällä kertaa vahvempi

MU16-joukkue aloitti PM-kisojen pelit Kisakalliossa. Vastassa ollut Tanska vei kuitenkin pidemmän korren selvin 98-73 numeroin.

MU16-joukkueen taistelu Tanskaa vastaan ei tällä kertaa riittänyt voittoon. Kuva: Ville Vuorinen

Suomen MU16-joukkue pelasi ensimmäisen ottelunsa Kisakallion PM-kisioissa Tanskaa vastaan. Tanska oli parempi ensimmäisessä (28-16), toisessa (25-17) ja neljännessä erässä (25-19). Suomi puolestaan oli kolmannessa erässä vähän etevämpi luvuin 20-21. Peli päättyi Tanskan hyväksi 98-73.

MU16-joukkueen päävalmentaja Jyri Lohikosken mukaan seuraavaan peliin jäi parannettavaa.

– Koripallossa kaikki lähtee siitä, että pystymme vastaamaan vastustajan fyysisyyteen, intensiteettiin ja henkiseen läsnäoloon. Tänään emme siinä onnistuneet Tanskaa vastaan.

– On harjoiteltava aamulla paremmin ja sitä kautta myös pelattava paremmin.

Ottelun paras pisteiden tekijä oli Valtter Varila.

Pistetaulukko: Ottelutilasto

Seuraava peli on Norjaa vastaan 2.7. klo 17.00.

Päivitetty

Kategoriat

,