EBT päihitti BC Nokian 19-vuotiaiden tyttöjen SM-sarjan ensimmäisessä välieräottelussa

Nokian AGCO Power Arenalla käynnistyi tänään 19-vuotiaiden tyttöjen SM-sarjan toinenkin välieräpari, kun EBT voitti BC Nokian 52-59 (29-24). EBT johtaa välieräsarjaa nyt 1-0.

Valtaosa peliajasta eteni nokialaisten komennossa; kotijoukkue ehti johtaa kolmannella jaksolla jo 11 pistettä. EBT kuitenkin aloitti päätösjaksolla hirmuisen loppukirin ja kipusi kalkkiviivoilla ohitse.

Espoolaisten loppukiri tuli puolustuksen myötä, kun Nokia jäi viimeisellä 10 minuutilla vain 9 pisteeseen.

EBT:n pistekaksikko oli Nea Inhala (19/9) ja Adiisa Rinne (11/5). BC Nokian parhaat pistenaiset taas olivat Maija Honkonen (12/12/4 riistoa) ja Minea Etu-Seppälä (12/2).

> Ottelutilastot

Päivitetty