Espoo High Tech -turnauksen ilmoittautuminen avattu

Elokuun lopussa vuosittain pidettävän Espoo High Tech Basket Tournamentin ilmoittautuminen on avattu turnauksen nettisivuilla. Turnaus järjestetään 26.-28.8.2005 tutussa ympäristössä Espoon alueen urheiluhalleilla ja kouluilla.

Viime vuonna turnaukseen osallistui yli 200 joukkuetta ja kansainvälistä tunnelmaa toivat joukkueet Ruotsista, Virosta, Latviasta ja Armeniasta sekä erotuomarit Venäjältä ja Puolasta.  Tänä vuonna turnausjärjestäjät odottavat myös joukkueita Venäjältä sekä Puolasta.

Erityisesti A- ja B-ikäluokat ovat olleet suosittuja, koska nuorten SM-sarjakarsinnat alkavat pian turnauksen jälkeen. Turnauksen kova taso onkin ollut yksi turnauksen kantavia teemoja. Nuorempien sarjojen suosio on myös kasvanut joka vuosi. Nuoremmat luokat pääsevät pelaamaan hyvissä saliolosuhteissa hyvien erotuomareiden ohjauksessa.

Kaikissa ikäryhmissä järjestetään myös FUN-sarjat lukuun ottamatta A-junioreita. Niissäkin on kaksi sarjatasoa, A1 SM-sarjaan tähtääville ja A2 alueellisiin sarjoihin tähtääville joukkueille.

Lisätietoja turnaussivuilta, joille pääset ao. linkin avulla.

Turnauksessa on voimassa lisenssipakko. 

Lisätietoja: http://www.ehbt.net/