Luvassa on takuulla mielenkiintoinen keskustelu, jota toivottavasti värittämään saadaan monipuolinen kuulijajoukko niin vanhemmista, valmentajista kuin seuran muista toimijoistakin. Seminaarissa huomioidaan myös lasten ja nuorten ääni.
Tule paikan päälle kuuntelemaan, osallistumaan keskusteluun ja pysähtymään tärkeän asian äärelle. Seminaari alkaa lauantaina 7.2.2015 klo 14.00 Nokian Lukiolla.
Lisätietoja seminaarista: Kimmo Olli 0400 806655
