Historiallinen 75-vuotiaiden miesten SM-sarja käynnissä

Kuluvana keväänä pelataan ensimmäistä kertaa 75-vuotiaiden miesten SM-sarjaa. Mukana ovat TMP75, TOPO 75 sekä Tampereen Pyrintö.

TMP ja TOPO avasivat sarjakauden Töölön Kisahallissa Helsingissä tammikuun lopussa.

75-vuotiaiden miesten SM-sarjan historian ensimmäisen ottelu pelattiin tammikuun lopussa, kun TMP ja TOPO avasivat sarjakauden Töölön Kisahallissa Helsingissä. TMP:n joukkueen keski-ikä oli 75,4 vuotta ja ToPo:n 77,6 vuotta.

Ottelu eteni tasaväkisesti aina jatkoajalle saakka, jonka jälkeen TMP voitti 32-30. Kentällä nähtiin kaikkia koripalloilun hienouksia kolmannen jakson viimeisen sekunnin kolmen pisteen heitosta hyvin pyörineeseen syöttöketjuun eikä ottelusta puuttunut pientä nahinanpoikastakaan.

Kevään toisessa ottelussa TMP75 otti 49-34-voiton Tampereen Pyrinnöstä. Sarja pelataan kolmen joukkueen kaksinkertaisena sarjana.

Lisätiedot: 75-vuotiaiden miesten SM-sarja

Päivitetty