Iisalon reidessä on pieni repeämä, Belseriltä on muljahtanut nilkka ja Williamsonin jalassa on todettu rasituksesta johtuva vamma. Kolmikko on sivussa, kun Honka kohtaa keskiviikkona pelattavalla runkosarjan toiseksi viimeisellä kierroksella Vilppaan Salossa.
Hongan päävalmentaja Pekka Salminen on tosin toiveikas sen osalta, että ruuhka sairastuvalla hellittää jo lähipäivinä.
– Pidän mahdollisena, että Belser ja Williamson palaavat kentille lauantaina, kun päätämme runkosarjan kotiottelulla KTP:tä vastaan. Mutta mitään riskejä emme nyt luonnollisestikaan ota.
Iisalo on ehtinyt parannella reisivammaansa runsaan viikon ajan. Hänen odotetaan kuntoutuvan pudotuspeleihin mennessä.
– Iisalon toipuminen on kulkenut aikataulussa, vahvistaa Salminen.
Lisätiedot: Espoon Hongan nettisivut
